Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.

Produktów: 0 0,00 zł

Koszyk jest pusty

Ilość:

Suma: 0,00

Procedura reklamacyjna

REKLAMACJE I GWARANCJE

1. Zamawiający jest zobowiązany w obecności kuriera sprawdzić zawartość paczki, przeliczyć towar oraz zwrócić uwagę czy nic nie zostało uszkodzone w czasie dostawy.
2. Wszystkie przesyłki (paczka do 30kg) są ubezpieczone na kwotę 5.000 netto. 
3. Zamawiający jest zobowiązany do sprawdzenia przesyłki w obecności kuriera (doręczyciela). W przypadku wykrycia uszkodzenia paczki, stwierdzenia braków towarowych lub uszkodzenia zawartości przesyłki, zamawiający jest zobowiązany do spisania protokołu strat w obecności kuriera.
4. Jeżeli po otrzymaniu towaru Zamawiający znajdzie w nim wady techniczne to może skorzystać ze świadczeń gwarancyjnych bezpośrednio u producenta produktu lub we wskazanych serwisach (dotyczy produktów objętych gwarancją producenta).
5. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych, powstałych podczas dostawy, lub skierowania reklamacji bezpośrednio do sprzedawcy Zamawiający powinien odesłać wadliwy produkt na adres P.H. B&B Waldex Sp. z o.o. widniejący na paragonie lub FV.

6. P.H. B&B Waldex Sp. z o.o. nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.
7. Do reklamowanego towaru należy dołączyć dokument zakupu.
8. Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez sklep przesyłki z reklamowanym produktem.
9. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania towaru), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru. Reklamacja powinna zawierać na piśmie opis wady towaru oraz dzień powstania wady.

10. Koszty przesyłki związane z odesłaniem produktu na reklamację pokrywa Zamawiający. Towar należy dostarczyć lub odesłać do naszej firmy w możliwy najtańszy sposób.

11. Koszty, związane z odesłaniem towaru reklamowanego, sklep zwraca w ciągu 14 dni po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.

Witryna stworzona na platformie